Власники новеньких моделей iPhone можуть стикнутися з проблемою — не працює FaceID. Це дуже неприємна ситуація. Зверніть увагу Face ID працює на iPhone тільки тоді, коли він знаходиться в портретній орієнтації, і ви працюєте з камерою TrueDepth. Нижче розглянемо інші проблеми, які могли виникнути:
Найбанальніше, що можна зробити — переконайтесь, що камера бачить вас і ваше обличчя. Face ID не працює, коли що-небудь покриває лице, наприклад маска для обличчя.
Приберіть все зайве, що може закривати TrueDepth. Це може бути чохол або захисне скло. Також переконайтеся, що немає залишків їжі або іншого бруду, що потрапляє на камеру.
Вимкніть і увімкніть свій смартфон, та спробуйте ще раз скористатися камерою.
Перевірте налаштування Face ID. Щоб зробити це, перейдіть в меню Налаштування> Ідентифікатор особи і пароль. Переконайтеся, що в Face ID налаштовані і увімкнені потрібні вам функції.
Перевірте оновлення свого телефону, переконайтеся, що ваш iPhone оновлений до останньої версії iOS.
Перевірте свій гаджет, можливо проблема спричинена падінням пристрою, потраплянням вологи, зношенням елементів.
Якщо жоден з запропонованих варіантів не виправив помилку, слід не гаяти часу, зверніться в спеціалізований сервісний центр. В сервісному центрі Selekt вам проведуть безкоштовну діагностику і знайдуть причину неполадок.
Якщо виникла проблема із iOS — ми проведемо перепрошивку пристрою, через те, що в процесі оновлення, відновлення з резервної копії міг виникнути програмний збій вашого iPhone. Провести дану процедуру можна власноруч за умови знання DFU режиму. Проте, Selekt радить одразу звертатися у Сервісний Центр для прискорення процесу й уникнення неприємних несподіванок.